naar top
Menu
Logo Print

Koning & Hartman opent Remote Service Center

Verder verhoogde continuïteit voor bedrijven
magazine

Technologiebedrijf Koning & Hartman opende in maart op de Delftse vestiging officieel de deuren van het vernieuwde Remote Service Center (RSC). Daarmee wil het vanop afstand en de klok rond netwerken en systemen kunnen monitoren en beheren. Concreet regisseert het bedrijf de uitvoer van onderhoud en werkzaamheden aan netwerken en systemen, testen en implementeren van software-updates en bugfixes, ongeacht welke provider of netwerken en systemen er in gebruik zijn. Onregelmatigheden en storingen worden proactief gesignaleerd en opgelost. De meeste storingen worden op afstand vanuit het RSC opgelost. Zo niet, is een gecertificeerde Field Engineer snel ter plaatse. Ook kan het bedrijf periodiek rapportages uitbrengen over de status, prestaties en de belasting van het netwerk. De beschikbaarheid van het netwerk wordt hierdoor verder gewaarborgd. Oswald Coene (Algemeen Directeur Koning & Hartman - zie foto):"Het draait bij bedrijven om continuïteit. Ze willen downtime te allen tijde vermijden, om kosten te besparen en efficiëntie te verhogen. We bieden het bedrijfsleven iets unieks aan: 1 partner voor alle zaken rondom netwerken en communicatie, van ontwerp, aanleg tot en met onderhoud en beheer.” Koning & Hartman heeft al jaren een Network Operating Center (NOC) als onderdeel van haar dienstverlening, maar de grote verandering is dat het Network Operating Center van dochteronderneming RadioAccess is samengevoegd met het bestaande NOC in Delft. Door deze uitbreiding ontstaat er een krachtbundeling van de juiste expertise en ervaring binnen 1 groot geavanceerd RSC.