naar top
Menu
Logo Print

Initial steunt MVO-campagne

"What moves you?" van i-did
magazine

i-did_slow fashion_movement (i-did) start de MVO-campagne 'What moves you?'. Samen met dertig Bekende Nederlanders vraagt het bedrijf aandacht voor textielinzameling, dit door consumenten en bedrijven te tonen dat ook kapotte kleding nog waardevol kan zijn als grondstof voor nieuwe producten. Initital, marktleider in bedrijfskleding en sanitaire dienstverlening, steunt de campagne als hoofdsponsor. Dat doet ze door o.a. afgeschreven bedrijfskledij te leveren aan i_did. Arjan Gundlach, Marketing & Sustainability Director van Initial Benelux, is de campagne genegen: “De werkwijze en doelstellingen van i-did sluiten perfect aan op onze eigen MVO-ambities. Bovendien stelt i-did ons in staat onze eigen retourstromen van niet-herinzetbare bedrijfskleding op een hoogwaardige manier te hergebruiken en zo een bijdrage te leveren aan de circulaire economie.”
De dertig BN'ers zullen zich dertig dagen lang uitspreken over wat hen beweegt en ontwerpen hun eigen Circular Bag, vervaardigd uit gerecycleerd vilt. Samen willen ze een beweging op gang brengen om de textielafvalberg te verkleinen. Na deze 30 dagen krijgt de campagne een vervolg: 'Wear me, share me, pass me on'.

SERVICE MAGAZINE

SERVICE MAGAZINE

+31334637977
+31334637976